Uw veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Ontdek hoe we reageren op Covid-19.

Ons Proces

Het Proces Tot Franchise-Eigenaar

Het duurt doorgaans 30-60 dagen totdat we ons gezamenlijke onderzoeksproces hebben voltooid. Gedurende deze tijd willen we u als persoon leren kennen - uw achtergrond, uw ervaringen en hoe het ondernemerschap u zal helpen uw doelen te bereiken. We willen u ook graag de kans bieden om ons als individu en als bedrijf te leren kennen en antwoord te krijgen over alles wat u over ons moet weten.

Nadat de franchiseovereenkomst is ondertekend, openen de meeste franchisenemers hun deuren binnen drie tot vier maanden. Hieronder vindt u een samenvatting van elke stap van het proces.

Eerste telefoongesprek

Tijdens ons eerste gesprek voeren we een serieus gesprek over u, uw achtergrond, uw gezin en uw doelen voor het ondernemerschap. We bespreken ook de financiële aspecten en we zullen controleren of het door u gewenste gebied nog steeds beschikbaar is. Ervan uitgaande dat dit gesprek goed gaat, zal u worden uitgenodigd om een persoonlijk profiel in te vullen dat ons meer in detail over u geeft.

Bespreking Persoonlijk Profiel

Zodra we uw voltooide profiel hebben ontvangen, plannen we een meer diepgaand gesprek met u in om uw profiel verder te bespreken. Daarnaast zal er besproken worden hoe een zorgfranchise van Right at Home u kan helpen uw doelen te bereiken. Door de tijd te nemen om u te leren kennen, bouwen we een solide basis op voor onze relatie. Dit zal ons helpen samen te bepalen of een Right at Home-franchise geschikt is voor u en uw gezin.

Zakelijk Overzicht

De volgende stap is om ons gezamenlijk verder te verdiepen in de ouderenzorgsector. We bespreken hoe een gemiddeld Right at Home-kantoor werkt en hoe we u zullen ondersteunen en trainen. Deze discussie is meestal verspreid over verschillende telefoontjes en webinars. Onderwerpen zijn onder meer:

  • Bedrijfs- en marktoverzicht – Inclusief de missie en geschiedenis van Right at Home.
  • Dagelijkse bedrijfsactiviteiten - Inclusief kantoorinrichting, rekrutering en behoud van zorgverleners, klantenacquisitie, marketing, klantenmanagement, salarisadministratie en facturering, en de algemene workflow op het kantoor.
  • Ondersteuning en training – Onder andere het bespreken van ons hooggewaardeerde trainingsprogramma van twee weken, de RightStart-ondersteuningsstructuur, leveranciersbeheer, bedrijfseigen hulpmiddelen en andere ondersteuning en training die u als franchise-eigenaar kunt verwachten.
  • Leiderschap en innovatie in de industrie - Hier zullen we het hebben over Right at Home concepten zoals RightCare, Right Transitions en onze betrokkenheid bij verschillende brancheverenigingen die zich richten op het verbeteren van de ouderenzorg.

Franchise Disclosure Document (FDD)

De FDD is een gids die alles bevat wat u moet weten over Right at Home, inclusief een financieel prestatieoverzicht dat gedetailleerd weergeeft hoe onze kantoren presteren. Wetende dat de meeste toekomstige franchisenemers nog nooit een dergelijk document gelezen hebben, nemen we de tijd om u er doorheen te leiden. Op deze manier kunnen wij u helpen te begrijpen hoe u de informatie kunt vinden die u nodig heeft om een weloverwogen zakelijke beslissing te nemen.

Discovery Day

Zodra u vertrouwd bent met de FDD, staat er een telefonisch interview met een lid van ons franchiseteam op het programma. Na dit gesprek wordt u mogelijk uitgenodigd voor een Discovery Day op ons hoofdkantoor.

Goedkeuring en de overeenkomst

Op de eerstvolgende werkdag na Discovery Day, informeren we u over uw goedkeuringsstatus. Als we samen besluiten bij elkaar te passen, zullen we u begeleiden bij het ondertekenen van de nodige documenten. Vervolgens is het tijd om onmiddellijk met u aan de slag gaan met uw pre-openingschecklist. Hier eindigt het proces, maar het is eigenlijk nog maar het begin van de samenwerking!

Vraag Onze Business Case Aan

Need help right now? Call us any time at

08 52 73 54 19

5 star icon
"Eerst probeerde ik om alles zelf te regelen, maar dat ging niet langer. Ik heb toen contact opgenomen met Right at Home. Alle dingen waar ik geen tijd voor had zijn overgenomen door een ervaren, professionele zorgverlener. Altijd op tijd, eerlijk, betrouwbaar, hardwerkend, en zorgzaam. Het voelt alsof Right at Home deel uitmaakt van mijn familie."
Anoniem
5 star icon
"Right at Home heeft mij en mijn familie geholpen, van wat extra hulp in huis tot aan 24 uurs hospice-zorg. Right at Home is goed in het selecteren van de juiste mensen voor de juiste job. Ik heb hen aanbevolen aan anderen."
David
5 star icon
"Right at Home levert gezelschap en begeleiding voor onze moeder (82 jaar) die getroffen is door Alzheimer. Zij nemen taken over, variërend van boodschappen doen, lichte huishoudelijke werkzaamheden, medicatie herinneringen tot persoonlijke verzorging. Right at Home heeft ervoor gezorgd dat het veel beter gaat met mijn moeder."
D. Mauch
5 star icon
"Mijn zorgverlener doet uitstekend werk. Zij is fantastisch, echt een lot uit de loterij!"
Dorothy J.
5 star icon
"Ik wil Right at Home bedanken voor de hulp bij het verzorgen van mijn oma nadat ze was gevallen en haar teen had gebroken. Ze had een zorgverlener die Myra heette. Myra was attent, zorgzaam en professioneel en heeft prima voor mijn oma gezorgd toen deze dat niet zelf kon. Right at Home bedankt. "
J. Domalewski
5 star icon
"Ik wil dat u weet hoeveel onze zorgverlener voor ons betekent. Zonder haar zou ik het niet gered hebben. Het wordt steeds moeilijker om tot mama door te dringen, nu haar gezondheidsproblemen verergeren. Mijn moeder reageert goed op de zorgverlener van Right at Home en dat geeft mij rust."
Julie - Dochter
5 star icon
"Right at Home heeft een goede reputatie met zorg en ondersteuning en gaat daarin net een stapje verder. De werknemers van Right at Home zijn zorgvuldig in hun aanpak."
Kathleen D., RN, BC, CMC, Geriatric Care Manager
5 star icon
"Ik ben onder de indruk van de wijze waarop mijn moeder door de zorgverleners van Right at Home geholpen wordt. Dat waardeer ik des te meer omdat er zo weinig zijn die tijd voor haar nemen. Bedankt!"
Kathy
5 star icon
"Ik ben zeer dankbaar voor wat Right at Home doet voor mij en mijn familie. Dankzij de ondersteuning van Right at Home ben ik in staat om thuis te wonen."
Robert
5 star icon
" De zorgverleners die bij je thuis komen houden van hun werk. Met hun toewijding nemen ze veel druk van je af. Dat hebben we allemaal wel eens nodig."
Shirley B.
5 star icon
"Wij zijn erg blij met Right at Home. Alles loopt goed omdat onze zorgverlener heel plezierig is en snel en grondig werkt. En ze loopt altijd rond met een glimlach."
Sid & Marge B.
5 star icon
"Right at Home' zegt eigenlijk precies waar het voor staat. Zij geven je het gevoel dat je op je plek bent. Comfortabel en thuis. Right at Home is een goede organisatie en staat, wat mij betreft, voor zorgzaamheid, begrip en full-service."
Skee
5 star icon
"Nog niet zo lang geleden hebben we Right at Home ingeschakeld. Allereerst voor mijn moeder die Alzheimer heeft, maar ook voor mijn vader om hem te ondersteunen bij het verzorgen van mijn moeder. Tot nu toe hebben we een uitstekende ervaring. De zorgverleners zijn behulpzaam en nemen mijn vader veel zorg uit handen. Onze relatie met Right at Home is nog nieuw, maar we zijn er echt blij mee."
Susan
5 star icon
"Ik vind het fijn dat je werkelijk een verschil kunt maken en van betekenis kan zijn als je iemand helpt, of dat nu is na een operatie of in een hospice-omgeving. Het geeft voldoening om zorgverlener te zijn."
Tami A., Right at Home Zorgverlener
5 star icon
"We hadden eerst een andere zorgorganisatie ingeschakeld, maar Right at Home bevalt ons beter. De mensen van Right at Home zijn zorgzaam en geduldig, ze zijn makkelijk om mee te werken en begrijpen wat het betekent om voor mijn vrouw te zorgen."
Virgil

Weet u al welke diensten u nodig heeft?

Verbind je met ons

Weet u niet precies welke zorg u nodig heeft?

Laten we het uitzoeken